21-06-2026
Helaas moet ik mededelen dat ik wegens gezondheidsredenen niet door kan gaan met de groepswandelingen.
De individuele wandelingen gaan wel gewoon door. Dit geldt per 1 juli 2026. Sommige honden kunnen over naar opvang en sommigen kan ik misschien alleen uitlaten. Echter heb ik daar niet veel plek meer voor. Ik heb inmiddels iedereen waar het om gaat geappt, mocht je niks hebben ontvangen of gewoon vragen hebben, stuur me gerust een appje.
Ook pas ik even de openingstijden aan;
Ochtend halen/brengen:
Ma t/m vrij: 8-10 uur
Za: 9-10 uur
Zo: 10-11 uur
Avond halen/brengen:
Ma t/m vrij: 16-18 uur
Za & Zo: 16-17 uur
Het komt echt niet op de minuut hoor, maar dit zijn de richtlijnen vanaf 22 juni 2026
Mocht je toch op een andere tijd willen komen, kan vaak ook gewoon, vraag het gerust! (Nog steeds niet voor 8 uur ‘s ochtends helaas;)
Ik weet dat veel mensen de flexibiliteit fijn vinden aan Modderpootjes en dat wil ik ook zeker niet weghalen, maar zo hebben we wel even een beetje betere richtlijnen en wordt het wat overzichtelijker voor iedereen.